2013. június 12., szerda

Memo


  1. A dolgozómban lakó gyönyörű növény neve zamioculcas zamiifolia. Mostantól Zami. Iszonyű büszke voltam, hogy mekkora király vagyok és sikerült életben tartanom (nem feltétlen jellemző ez a növényeinkre), de kiderült, hogy iszonyú igénytelen, mindent eltűr, mindent elvisel. Így engem is.
  2. A Müllerben 31%-kal olcsóbbak lesznek a Somat termékek, úgyhogy 2 vagy 3 XL pack mosogató tabletta haza is jön velem most pénteken.
.......................................................................

és még

  • tegnap fodrásznál jártunk, a gyerek szívdöglesztő lett az új frizkóval és én is beújítottam: rezes alapszínbe mentek most a nagyon szőke satír csíkok. Nyár van, vagy mi...:)
  • megvettem a homeopátiás-szüléses bogyókat 
  • névnapi fagylaltozást csaptunk Barnabással
  • végre süt a Nap, úgyhogy van rá esély, hogy meg is száradjanak a ruhák, így mosok és mosok és mosok egész nap
  • Medve pedig permetezi a sárgabarackot. Nagyon úgy fest, hogy 2-3hét múlva beérik, és akkor lesz isteni sárgabarack lekvárunk is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése